Η παραπληροφόρηση έχει παίξει κρίσιμο ρόλο στην προεκλογική εκστρατεία στις Ηνωμένες Πολιτείες, επηρεάζοντας σημαντικά τις πληθυσμιακές ομάδες και τους φόβους τους. Έρευνες έχουν δείξει ότι οι εγχρώμοι κοινότητες, ειδικά οι αφροαμερικάνοι, έλαβαν τη μεγαλύτερη δόση παραπληροφόρησης από δεξιούς ακτιβιστές, συμπεριλαμβανομένων των “ινφλουένσερς” Cadance Owens και του podcast “The Breakfast Club”. Ακόμα και οι ιδιωτικοί υποστηρικτές του Trump διέδωσαν ψευδείς πληροφορίες με τη βοήθεια της τεχνητής νοημοσύνης.
Η παραπληροφόρηση στοχεύει στις κοινότητες των λατινοαμερικανών, ισπανόφωνων και αφροαμερικανών, επηρεάζοντας τις πολιτικές τους αποφάσεις. Όμως, δεν είναι ακόμη σαφές εάν η παραπληροφόρηση έχει πραγματικό αντίκτυπο στην εκλογική συμπεριφορά. Η μείωση της υποστήριξης προς τους Δημοκρατικούς ανάμεσα στους αφροαμερικανούς ψηφοφόρους είναι εμφανής, αλλά το χάσμα μεταξύ των ψηφοφόρων που υποστηρίζουν τους Ρεπουμπλικάνους έχει μειωθεί σημαντικά.
Τέλος, η επιρροή των social media και των μεγάλων εταιριών όπως η Google και το YouTube στην πολιτική σκηνή αυξάνει, με την παραπληροφόρηση να ενισχύει ορισμένες διαιρέσεις. Η μάχη για τις εκλογές δίνεται μέσω της επηρεασμένης κοινής γνώμης, αντί για πραγματικές πολιτικές συζητήσεις.