Η ακρίβεια έχει μετατραπεί σε μάστιγα για τα ελληνικά νοικοκυριά, με τους καταναλωτές να αντιμετωπίζουν αυξήσεις τιμών ακόμη και σε βασικά αγαθά. Παρατηρείται ότι πολλά προϊόντα που έχουν ταμπελάκι μείωσης τιμής παρουσιάζουν αυξήσεις, δημιουργώντας ανησυχία στους καταναλωτές.
Ο διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ επισημαίνει ότι η πρωτοβουλία μείωσης τιμών έχει αγκαλιαστεί από τις εταιρίες και τις αλυσίδες σούπερ μάρκετ, προκαλώντας μεγάλη κινητικότητα μεταξύ των καταναλωτών. Παρόλα αυτά, η ακρίβεια παραμένει υψηλή και ο ανταγωνισμός μεταξύ των αλυσίδων οδηγεί σε ακόμη μεγαλύτερες μειώσεις τιμών.
Ο τρόπος σήμανσης στα σούπερ μάρκετ αλλάζει σημαντικά, με την επιβολή μιας τιμής αναφοράς για όλες τις προσφορές. Οι καταναλωτές αναμένεται να γίνουν πιο σκεπτόμενοι και να επιλέγουν προϊόντα με βάση την ποιότητα και την τιμή.
Η αύξηση του κέρδους των μεγάλων εταιρειών μέσω της δημιουργίας ενδιάμεσων εταιριών που αγοράζουν προϊόντα από τη μητρική εταιρεία ανησυχεί τους καταναλωτές. Η διαδικασία του λιανεμπορίου θεωρείται ακριβή λόγω του μεγάλου αριθμού εργαζομένων και καταστημάτων.