Η πράσινη κουκουβάγια που ήταν το λογότυπο της εφαρμογής εκμάθησης γλωσσών Duolingo αποσύρθηκε, σύμφωνα με ανακοίνωση της αμερικανικής εταιρείας πίσω από την εφαρμογή. Η κουκουβάγια φαίνεται να έπεσε “θύμα” rebranding, ακολουθώντας τα βήματα άλλων λογοτύπων που άλλαξαν στο παρελθόν. Η Duolingo ανακοίνωσε το “θάνατο” του Duo με χιούμορ, αναφέροντας πιθανές αιτίες όπως η αναμονή των χρηστών να κάνουν τα μαθήματά τους.
Η Duolingo ιδρύθηκε το 2011 και έχει γίνει δημοφιλής λόγω της ποικιλίας των μαθημάτων της. Κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πολλοί άνθρωποι αποφάσισαν να μάθουν μια νέα γλώσσα μέσω της εφαρμογής της. Η Duolingo επικοινώνησε με τους χρήστες της μέσω social media, ζητώντας να μην μοιραστούν αρνητικά σχόλια για τον νεκρό κουκουβάγια, αλλά να κάνουν μαθήματα για να συνεχίσουν την εκπαίδευσή τους.
Η ανακοίνωση της Duolingo έγινε viral και προκάλεσε συζητήσεις στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Η εταιρεία ενημέρωσε το λογότυπο της και την εικόνα του προφίλ της, αποτυπώνοντας το θάνατο της κουκουβάγιας. Παράλληλα, το εικονίδιο της εφαρμογής αλλάχθηκε, δείχνοντας την κουκουβάγια ως νεκρή, αλλά εντός της εφαρμογής να είναι ζωντανή και καλά.