Η Jaguar, μια από τις πιο γνωστές εταιρείες πολυτελών αυτοκινήτων, πρόσφατα έκανε μια απόφαση που της στοίχισε ακριβά. Η νέα διαφήμιση που εγκαινίασε η εταιρεία προκάλεσε αντιδράσεις στο διαδίκτυο, με πολλούς να τη θεωρούν αποτυχημένη και αναίτια προκλητική.
Το σποτ διάρκειας 30 δευτερολέπτων ξεκινά με την εμφάνιση ανδρόγυνων μοντέλων ντυμένων με έντονα χρωματιστά κοστούμια, αλλά χωρίς κανένα αυτοκίνητο στο πλάνο. Οι φράσεις που συνοδεύουν τη διαφήμιση, όπως “create exuberant” και “break molds”, δημιουργούν ακόμα περισσότερη σύγχυση στο κοινό.
Οι κριτικοί δεν δίστασαν να σχολιάσουν την αποτυχία της διαφήμισης, με κάποιους να τη συγκρίνουν με άλλες αμφιλεγόμενες προσπάθειες σε διαφημιστικά σποτ. Η εταιρεία φάνηκε να μην έχει λάβει υπόψη τις αντιδράσεις του κοινού και να επιμένει στην προώθηση της διαφήμισης.
Η Jaguar είχε παλαιότερα παρουσιάσει μια νέα κουλτούρα στην εταιρεία, εστιάζοντας σε θέματα πολιτικής διαφορετικότητας και ατομικότητας. Ωστόσο, η προσπάθεια αυτή φάνηκε να μην είχε το επιθυμητό αποτέλεσμα, με τους πελάτες να αντιδρούν αρνητικά στην αλλαγή αυτή.
Μετά την αντίδραση του κοινού, η Jaguar αποφάσισε να παύσει την παρουσίαση νέων μοντέλων μέχρι το 2026. Επιπλέον, σχεδιάζει να επαναλανσάρει τη μάρκα της ως μια αμιγώς ηλεκτρική εταιρεία, παρά τη μειωμένη ζήτηση για τα πολυτελή αυτοκίνητα. Οι αποφάσεις αυτές αντικατοπτρίζουν τον αντίκτυπο που είχε η woke παράνοια στην εταιρεία Jaguar.