Στην Ουάσιγκτον, η έρευνα για τη σύγκρουση του στρατιωτικού ελικοπτέρου με το επιβατικό αεροσκάφος στον εναέριο χώρο του Εθνικού Αεροδρομίου Ρίγκαν έχει φέρει στην επιφάνεια τρία πιθανά σενάρια για τα αίτια της τραγικής σύγκρουσης. Το πρώτο σενάριο προβλέπει ότι το στρατιωτικό ελικόπτερο μπορεί να πετούσε πολύ ψηλά έξω από την εγκεκριμένη διαδρομή πτήσης του, με πληροφορίες που υποδεικνύουν ότι μπορεί να ήταν ακόμη και μισό μίλι μακριά από την καθορισμένη διαδρομή του, με πολύ μικρό περιθώριο ασφαλείας μεταξύ του ελικοπτέρου και του εμπορικού τζετ.
Ένα δεύτερο σενάριο εστιάζει στο γεγονός ότι το ελικόπτερο χρειαζόταν περισσότερο πλήρωμα για τον πολυσύχναστο εναέριο χώρο γύρω από το αεροδρόμιο. Ειδικοί επισημαίνουν ότι η ύπαρξη τριμελούς πληρώματος στην πτήση μπορεί να ήταν ανεπαρκής, με ελλειμματικό οπτικό έλεγχο του πεδίου να μπορεί να αποτελεί πρόβλημα.
Τέλος, το τρίτο σενάριο εστιάζει στον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας που εκτελούσε παράλληλα δύο δουλειές την στιγμή της σύγκρουσης, αναλαμβάνοντας τον συντονισμό της τοπικής κυκλοφορίας αεροπλάνων και ελικοπτέρων. Η αναφορά σε έναν ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας που εκτελεί δύο εργασίες ταυτόχρονα αναδεικνύει την πιθανότητα παραγραφής ή αμέλειας στον έλεγχο του εναέριου χώρου.