Black Friday στη Θεσσαλονίκη: έκρηξη εκπτώσεων παντού!

Black Friday στη Θεσσαλονίκη: έκρηξη εκπτώσεων παντού! Black Friday στη Θεσσαλονίκη: έκρηξη εκπτώσεων παντού!

Η φετινή Black Friday στη Θεσσαλονίκη, αν και ξεκίνησε εδώ και μέρες, δείχνει να έχει εξελιχθεί σε μια εκπτωτική ημέρα που αγκαλιάζει μια ευρεία γκάμα επιχειρήσεων πέρα από το παραδοσιακό λιανεμπόριο. Από αλυσίδες καφέ και σούπερ μάρκετ μέχρι αεροπορικές εταιρείες και πλατφόρμες διαχείρισης καταλυμάτων, η Black Friday φέτος φαίνεται να έχει απήχηση και σε επιχειρηματίες εκτός του παραδοσιακού κύκλου της καταναλωτικής γιορτής.

Οι επιχειρήσεις της Θεσσαλονίκης, προετοιμασμένες για την εκπτωτική περίοδο, μείωσαν ήδη τις τιμές τους και «ντύθηκαν» με εορταστικά μηνύματα και προωθητικές ενέργειες που βομβαρδίζουν τους καταναλωτές μέσω κινητών και ηλεκτρονικών αλληλογραφιών. Αξιοσημείωτο είναι ότι η Black Friday στη χώρα μας επεκτείνεται πλέον σε αρκετές μέρες, και πολλά καταστήματα διαφημίζουν μεγάλες εκπτώσεις, από 20% έως και 70%, προκαλώντας έντονο ενδιαφέρον στους καταναλωτές.

Αυτή η τάση επεκτείνεται και σε πιο «απρόσμενους» τομείς, όπως οι αλυσίδες καφέ, οι οποίες προσφέρουν εκπτώσεις για online παραγγελίες, καθώς και τα σούπερ μάρκετ, που δίνουν κουπόνια έκπτωσης για συγκεκριμένα προϊόντα. Από την άλλη, οι αεροπορικές εταιρείες προβάλλουν προσφορές για εισιτήρια με μειωμένη τιμή, ενώ και οι πλατφόρμες για τη διαχείριση καταλυμάτων, όπως το Airbnb, προσφέρουν εκπτώσεις στους πρώτους μήνες συνεργασίας.

Η Black Friday, αν και ξεκίνησε ως ημέρα προσφορών για το λιανεμπόριο, έχει εξελιχθεί σε μια ευρύτερη γιορτή εκπτώσεων που κερδίζει συνεχώς καινούριους «παίκτες». Αν και η αγορά συνήθως αναμένει τη χρονική διάρκεια αυτών των εκπτώσεων να είναι περιορισμένη, στην Ελλάδα η περίοδος των προσφορών συνήθως διαρκεί περισσότερες από μια ημέρες, προκαλώντας συνήθως θετική ανταπόκριση στους καταναλωτές.

Οι Προτεραιότητες των Καταναλωτών

Από την πλευρά των καταναλωτών, η έρευνα δείχνει ότι οι Έλληνες παραμένουν πιστοί στη Black Friday, παρά την οικονομική δυσχέρεια. Σύμφωνα με έρευνα της Klarna, το 86,7% των Ελλήνων δηλώνει ότι σκοπεύει να ψωνίσει κατά τη διάρκεια των εκπτώσεων. Τα τεχνολογικά προϊόντα είναι η κύρια προτεραιότητα για το 38,2% των καταναλωτών, ενώ ακολουθούν ρούχα και παπούτσια (33,7%), χριστουγεννιάτικα δώρα (22,1%), είδη σπιτιού (19,1%) και προϊόντα ομορφιάς (15,8%).

Η τάση για online αγορές είναι ιδιαίτερα έντονη, καθώς το 58,7% των καταναλωτών προτιμά να κάνει τις αγορές του μέσω διαδικτύου, ενώ το 25% προτιμά να αναζητά προσφορές online και να ολοκληρώνει τις αγορές του σε φυσικά καταστήματα. Το 12,7% των καταναλωτών εξακολουθεί να προτιμά τις παραδοσιακές αγορές αποκλειστικά από φυσικά καταστήματα.

Add a comment

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Keep Up to Date with the Most Important News

By pressing the Subscribe button, you confirm that you have read and are agreeing to our Privacy Policy and Terms of Use