Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα που πραγματοποίησε η Klarna σχετικά με τις αγοραστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών κατά τη Black Friday, τα τεχνολογικά προϊόντα είναι αυτά που ξεχωρίζουν. Το 38,2% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι προτίθεται να επενδύσει σε τεχνολογικά είδη κατά τη διάρκεια της φετινής Black Friday. Αυτό καθιστά τα τεχνολογικά προϊόντα τη βασική προτεραιότητα για την πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών.
Ακολουθούν σε προτίμηση τα ρούχα και τα παπούτσια, τα οποία αναφέρθηκαν από το 33,7% των συμμετεχόντων. Επίσης, το 22,1% επιλέγει να επενδύσει σε χριστουγεννιάτικα δώρα, το 19,1% σε είδη σπιτιού και το 15,8% σε προϊόντα ομορφιάς. Ενδιαφέρον παρουσιάζει το γεγονός ότι το 22,5% των συμμετεχόντων δεν έχει αποφασίσει ακόμη τι θα αγοράσει κατά τη Black Friday.
Όσον αφορά το budget που έχουν διαθέσιμο οι Έλληνες καταναλωτές, το 29,4% σχεδιάζει να δαπανήσει από 101 έως 250 ευρώ, ενώ το 25,3% στοχεύει σε αγορές μεταξύ 51 και 100 ευρώ. Η πλειοψηφία δηλώνει πως παρά τις οικονομικές πιέσεις, είναι διατεθειμένη να επενδύσει σημαντικά ποσά κατά τη διάρκεια της Black Friday.
Τέλος, το online shopping επικρατεί σε αυτήν την αγοραστική περίοδο, με το 58,7% των καταναλωτών να δηλώνει ότι αναζητά και αγοράζει προϊόντα online. Μόνο το 12,7% παραμένει πιστό στις παραδοσιακές αγορές μόνο σε φυσικά καταστήματα. Τα αποτελέσματα της έρευνας αποκαλύπτουν την αλλαγή στη νοοτροπία των Ελλήνων καταναλωτών και τη στροφή προς το ηλεκτρονικό εμπόριο κατά τη διάρκεια της Black Friday.